3 Ağustos 2011 Çarşamba

Edinburgh Trip

Edinbara..

Ortaçağ temalı şehirler arasında sanırım en çok burayı beğendim! Geniş sokakları ve daha önce görmediğim kadar düzgün bir şehir planıyla kuruluşunda bir şehir planlamacısının elinden çıktığı çok belli olan bu küçük şehrin farklı bir büyüsü var.




Edinburgh kalesi, satışı yapılan William Wallace kılıçları ve eşsiz whisky deneyimiyle her erkek için büyük merak potansiyeli taşıyan bir yer burası!  Örneğin "whisky experience" öncesi ve sonrası arasındabu içkiye bakışım arasında büyük fark var. "Blended whisky" etiketinin bana uygun olmadığını öğrenmenin yanısıra, hangi single maltın whisky moduma uygun olduğunu da öğrenmiş oldum.





Hala neden o 60€'ya satılan kendimden büyük ve efsanevi görünen kılıcı almadığımı sorguluyorum. "Kılıçla ne yapılır ki?" demeyin, hayatım boyunca hep bunlardan birine sahip olmak istemişimdir. Eğer bir gün bu yazıyı okuduktan kısa bir süre sonra doğum günüm (17 Nisan) olduğunu farkedersiniz, artık ne istediğimi biliyorsunuz ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

50. Ülke Anısına

İlk yurtdışı seyahatimi ailemle birlikte 5 yaşındayken Almanya’ya yapmıştım. 2019 Ekim sonu itibarı ile 28 senede toplam 50 ülkeye ulaştım....