12 Nisan 2019 Cuma

Yıllar Sonra..

En son yazdığım yazının ardından neredeyse 7 yıl geçmiş..

Yazılarımı yazmaktan vazgeçtiğim için değil, yeterince okunduğundan emin olamadığım için bırakmıştım aslında. Dönemin parlayan yıldızı Instagram hala günümüzde en aktif olarak kullanılan sosyal medya aracı olmayı sürdürüyor ne de olsa. Ama bloğu açıp biraz okuyunca sanki bu yazıların çok daha ruha dokunan, duygusal bir boyutunun olduğunu görmemle arada bir de olsa tekrar gezi yazıları yazmaya karar verdim.


Aradan geçen 7 yılda hayatım oldukça değişti. Son yazımdan bir kaç ay önce tanıştığım hayatımın aşkı ile evlendim ve bu yazı itibarıyla bir buçuk yaşında olan bir kızım oldu. Artık tek bilet değil, iki bilet almak ve gezi organizasyonlarını buna göre yapmak oldukça farklı. Yakında üç adet bilet almamın gerekeceğinin tek tesellisi belki de dar gövdeli uçaklarda sadece ailemle üç kişi yanyana oturmanın verdiği mutluluk :)



Ziyaret ettiğim farklı ülke sayısı 44'e yükseldi. Çok net itiraf etmeliyim, 30'dan sonra gittiğim çoğu ülke, daha önce neden sıralamada ön plana almadığımı kanıtlarcasına benzer gelmeye başladı. Hala hayalimde ve hedeflerimde Brezilya-Arjantin, Güney Afrika - Magadaskar ve Avustralya - Yeni Zelanda rotaları bulunuyor. Hayalim dememdeki en büyük etken, son yazı yazdığım Kasım 2012'de USD kuru 1.8 ken 2019 Nisan itibarıyla 5.8 olması aslında. İyi ki diyorum o yıllarda son kuruşuma kadar gezmeye ve keşfetmeye harcamışım :)

Yeni hedefim küçük kızım Maya'nın benim gördüğüm ülke sayısından daha çok ülke görmesini sağlamak. Bir yaşını doldurmadan gördüğü dört ülke bile şimdiden ne kadar iddalı olduğunu gösteriyor. Çok yakında gittiğin her ülkede fiyat performans açısından uygun bulduğum oteller, yemek ve gezi rotası tüyoları içeren bir yazı yayınlayacağım. O zamana kadar görüşmek üzere.

Not: Klasik müzik önerisi: Chopin - Spring Waltz

Instagram

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

50. Ülke Anısına

İlk yurtdışı seyahatimi ailemle birlikte 5 yaşındayken Almanya’ya yapmıştım. 2019 Ekim sonu itibarı ile 28 senede toplam 50 ülkeye ulaştım....